Gissa vad jag har gjort?

Jo, jag har färgat underhåret turkost och grönt! Blev faktiskt rätt så nöjd. Bara att sminket ser hemskt ut idag så jag passar inte på bild, ehe.
Får se om kameran kanske gillar mig lite senare.

Blir ingen skola idag. Vaknade och kände med en gång att jag inte orkar.
Kan dock inte somna om så nu sitter jag färdigfixad och bara väntar på att klockan ska bli halv tre så jag och mamma kan fara iväg till mötet med soc.

Håller även på med en ny design, som är lite ljusare. Vet inte hur jag ska ha headern bara, så det blir till att tänka lite extra på det. Uppdaterar mer sen, hej då!
tilda

blev säkert asbra! :D vill se :3 (A) <3

HannaH

åh du kanske vill fixa min design oxå? om du orkar, logga in på msn eller nåt kanske? puss

Lizz

Åh vad spännande att få se. :)

Kommer kika in hela kvällen i väntan på resultatet.

Maskrosmor

Hur gjorde du då du färgade underhåret?



Till jul ska jag bleka håret och sen funderar jag på ev, röda slingor alternativ t färga över eller underhåret. Vad tycker du och hur gör man om man bara färgar halva håret? Har ju aldrig gjort det. =)



Ett annat alternativ är att färga halva håret svart å andra halvan rött.-.. vad tycker du?

Maskrosmor

Men vad skumt... Så har jag också testat att göra, men då jag sedan sköljer ur färgen så tenderar allt hår bli missfärgat, i varje fall om jag kör med röd färg som jag gjort tidigare.

Skywalker.

jag gillar din nya design.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info