Flyttar till Göteborg




Jag får flytta in till Lillgården! Glad tjej här!
Socialen betalar busskort så jag kan pendla mellan Göteborg och Trollhättan för skolans skull. Känns bra, men blir så arg när socialen kör sina fulspel. De skulle haft möte idag om när jag kan flytta in men det blev inställt, så nu blir det på tisdag nästa vecka istället. Jaja, det blir i alla fall av någon gång. Sen när jag kan flytta in beror helt på socialtjänsten.

Jag fick besök av Kortbo igår. Avskedsbesök. Vi åkte till Överby köpcentrum, fikade på Espresso House och jag fick ett presentkort på 150:- till H&M. Köpte en Ramones tröja från Divided (Herr) för herr har alltid sjukt snygga t-shirtar. De hade med Sex Pistols också, men den fanns bara kvar i storlek S, så det fick bli en Ramones. Ramones är bra, okej?
Köpte en adapter till mobilen så jag kan ha vanliga hörlurar i och fyndade rosa skullcandy lurar för 199:- på Siba. Nu är jag fattig, heh. Men har i alla fall råd med julklappar till mamma, Tommy och syster. Tyvärr för andra vänta lite på sina, tills 27e december då jag får pengar igen. Inte okej att vänta, men det är nödvändigt. Bambi har redan tre julklappar så det saknas egentligen bara födesledagspresent till henne. Sen fyller mamma också år i januari och hon behöver också present. Hm, finns så mycket att köpa till andra nu för tiden! Vad man ska välja blir svårare och svårare för varje jul och födelsedag.

Jag ber om ursäkt för dåligt med uppdateringar. Internet har strulat de senaste dagarna och jag har inte fått någon täckning, men nu har jag det och hoppas verkligen inte den dör nu när jag äntligen kunnat komma åt internet.

Idag var jag i skolan och höll Bambi sällskap. Det var trevligt och vi skrattade mycket som vanligt. Skulle pratat lite med rektorn och lämnat sjukintyg men såklart glömde jag sjukintyget idag igen och rektorn var inte där. Får ta med imorgon och hoppas på det bästa. Måste ha ett möte med skolan nu när jag ska flytta och allt.

Nu ska jag försöka göra en ny bloggdesign, om jag hittar inspiration någonstans. Hej då C:

Tilma

va najs att du får bo där :) <3

Mimi

Grattis till att du får flytta sötnos! :D

Muff

Åh, vad roligt att du får flytta dit! Är så glad för din skull Emelie!



Bilden på dig var otroligt söt. <3

Mattias

Nu blev jag också glad :). Kan man kanske träffa dig när man åker till göteborg nästa gång :>

tilda

härligt att du äntligen får flytta : DD

du som velat de så länge :)

hihi hoppas verkligen att de blir bra där för din del :)

Kram Tilda <3

Anonym

GRATTIS! <3



(skulle du kanske vilja ta en fika någon gång eller sådär?)

Fannii

Skönt Emelie! Hoppas du kommer trivas där och att du får flytta snarast! :D

Söt bild också :> <3

Saga

Vad kul att du får flytta dit! =)

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se/blog/

Galet söt är du.

HannaH

åh vad kul!!!! ::DDD:D vad glad ja blir nu! <3

Maskrosmor

=) Blev så glad när jag läste detta inlägg =) kram Jag har föresten börjat försöka mig på design också. fortfarande e de lång väg kvar innan jag kan lika mycket som du, men en början är det i varje fall och någonstans måste man ju börja =)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info