En vanlig dag

Har nästan kommit på vad jag ska pierca nu. Blir inte septum. Efter många photoshoppade bilder har jag kommit fram till att jag inte passar i det. Så det blir kinderna eller earl! :)
Blir antingen i slutet på januari/början av februari. Måste bestämma mig för vad det blir fram tills dess.

Idag var jag på utskrivningssamtal uppe på NÄL. Det gick bra och mina saker är återfunna, så nu är jag glad.
Vet inte vad jag ska hitta på idag. Kanske spela klart skuggtemplet i The Legend of Zelda - Ocarina of Time. Ska ladda ner musiken ifrån spelet också, för den är fin.

Nu ska jag ta på mig en fleecejacka för det är svinkallt här hemma. Uppdaterar mer sen.
Och nej, hela håret är inte färgat, ser bara ut så på bilden. Är bara underhåret (:

Mimi

SÅ sjukt fin du blev (inte för att du var fin förut, men) med färgen, du passar verkligen - superfin! <3

Anonym

Fin!

Julia

FYFAN VAD DU ÄR SNYGG ÄLSKLING!!

Åh, gief ditt utseende för fan .__.



Du blev så jävla vacker i det där håret, som alltid! Puss

Emma

Åh, håret är underbart!

Maskrosmor

Alla andra här har ju redan skrivit vad jag känner. Det första jag tänkte då jag såg detta foto på dig är PERFEKT.



Dumma människa, du är ju så himlans fin och perfekt precis som du är, du måste inte göra massa konstiga pearcingar, du är ju jättefin precis som du är och färgen i håret blev pricken över it.

Emma

inga mer piercingar tycker jag :) du är jättefin som du är! + ditt hår är to die for

Lizz

Du ser ut som en liten söt smurf! :) <3

Albin

Du ser bäst ut i bara snakes imo, det passar dig verkligen :D

nadjahs

- skribent på http://nadjahs.blogg.se/

du är otroligt snygg!

Skywalker.

gud vad fint hår!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info