Dagen som gått

God eftermiddag. Idag har jag hunnit göra en hel del faktiskt, till skillnad från andra dagar.
Det började med att jag vaknade vid tio tiden. Hade fått en faktura från sjukvården för ambulans och uteblivet besök hos dietisten, men ska inte betala det uteblivna besöket eftersom jag inte kunde komma dit den dagen pga att jag låg medvetslös på sjukhuset. Det är inte samma sak som att strunta i att gå dit. Det är en mer "lämplig" anledning för att inte dyka upp, tycker jag då.

Först åkte jag och mamma till BUP där jag pratade en stund med Elisabet. Vi sa inte så mycket, bokade tid för nästa gång osv. Efter det åkte jag och mamma iväg till sjukhuset för att lämna tillbaka ett busskort jag lånat och för att fråga lite om fakturan. Vi fick ett nummer att ringa och efter detta åkte vi till Överby, MAX, och åt. Hej hej ångest.
Strax därpå handlade vi lite och på vägen hem åkte vi förbi skolan så jag fick lämnat mitt läkarintyg. Det är väl det jag hunnit med idag. Ska inte äta mer idag, är så fruktansvärt mätt! Ska fixa naglarna lite tror jag, och sen se film kanske. Vi får se.

På lördag firar syster 20 år och det gör hon hemma hos sin pojkvän. Jag och mamma ska dit och så ska hon få lite presenter och så blir det kladdkaka och annat fika. Sen på söndag ska vi åka ner till Göteborg och hämta mormor som ska stanna här till den första januari. Det ska bli trevligt. Jag tycker väldigt mycket om min mormor!

I helgen ska mamma baka smörkola och knäck. Jag kommer säkerligen vara med, jag älskar nämligen att baka. Tycker det är jätteroligt och det är bra att kunna också för den delen. Min expertis är kladdkaka.

Så mycket mer än det här händer väl inte. Blir nog bra ska vi se.

Uppdaterar mer sen. Hej så länge!
Fannii

Åh kladdkaka är så gott! :3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info