Återfall

Exakt en vecka kvar tills jag far iväg till min älskade hemstad. Jag tjatar om det bara för att jag ser fram emot det.
Ska inhandla piercing, lösögonfransar, hårtoningar, kanske något på rean och så får jag se vad mer som finns i stan. Ska till Gina Tricot imorgon och kolla om de har något intressant, vilket de säkert har för den affären är grym. Men först ska jag till banken och fixa lite saker, byta kort osv.

Jag har fallit tillbaka. Rakbladen ligger åter stadigt i handen och jag känner ångesten kräla inuti mig. Jag har svårt att andas om nätterna, inte bara pga att jag är täppt utan även för att jag har sån ångest. Det är hemskt, men jag klagar inte. Inte direkt. This is how it's supposed to be.

Är sjukt törstig hela tiden. Tror jag har vätskebrist. Ärligt talat dricker jag aldrig något om dagarna. Tar kanske en kopp te eller en mugg oboy, men dricker aldrig mer än så, om det inte är helg eller så och jag tar några glas läsk. Men dricker egentligen ingenting om dagarna. Får börja med att dricka vatten igen, för det är inte bra att inte dricka.

Har inte skrivit på boken på hur länge som helst. Väntar tills jag får tillbaka orken och lusten att skriva. Som ni säkerligen märkt har inläggen blivit magrare också. Men ska försöka bättra mig. Imorgon ska jag försöka ta bild.
Puss hej.

Maskrosmor

Kramar om. Det är naturligt med återfall. Ge bara inte upp. kram

Jenny

Fin hår ! D:

Jojjo

"This is how it's supposed to be."



Det är inte sant, alla förtjänar att må bra.

Kram

Julia

Åh älskling, jag blir lika ledsen varje gång jag läser att du fått ett återfall. För varje gång du säger att du låtit bli blir jag så glad, jag tror och hoppas så innerligt att du ska kunna sluta. Men jag är inte besviken, jag är bara ledsen att du inte klarar av att ta hand om din kropp så som den förtjänar. För du är så vacker och du är lika vacker med och utan alla ärr, älskade du. Jag älskar dig, hjärtat. <3

HannaH

du är fin och det är inte alls meningen att det ska va så, du förtjänar att må bra <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info