Till Belliz

Jag vill bara säga att jag har en vän, en vän som förstår mig och som jag älskar, och som älskar mig tillbaks. Hon heter Belliz och är söt som fan och hon hälsar att hon nyss åt kakor.
Belliz är en underbar vän som förstår sig på en, och som verkligen vill att man ska klara av livet och överleva.
Jag tror på Belliz, och jag hoppas en dag hennes egna liv blir så perfekt som hon önskar mitt var.
Bella, jag älskar dig!







Belliz utan R

du är så underbar så det är inte sant. Älskar dig tusen gånger om.

Folk säger belliz / bella men bella ger mig bara äckliga kvällningar så jag kan spy.

Förlåt. Du är bäst.

Cine

Kram Vilket fingt foto. I morse då jag tittade i din blogg så visades den som den skulle. Men blev sådär konstig när ja skulle skriva kommentar. Fattar nada ja....




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info