Kritik mot Emelie Angelstar

Batterierna är laddade och kameran har fått knäppa ett par kort nu. Bjuder på en lite oseriös bild.
Blev väldans nöjd med sminket idag, även om lösögonfransarna är lagom slitna, haha c:
Just nu chattar jag med underbara Julia, och ser fram emot kvällsmaten. Jag dör av hunger!
Tänkte be er om en tjänst:
Skriv ert namn i en kommentar.
I kommentarsfältet skriver ni en kommentar om vad som kan förbättras med bloggen min. Både ris och ros uppskattas.
Och inget fjant nu, seriösa kommentarer endast!

Sen vore det även kul om ni anonyma läsare också kommenterade. Jag vet att ni inte brukar göra det, men just nu behöver jag er! Tycker bloggen är så tråkig som den är, tjatig och sådär. Och designen är as ful!

Ge mig lite kritik nu va? <3







Anonym

Fler videobloggar vore skoj :)

Nicole

Hm... jag vet inte mycket ris men jävligt mycket ros! Till exempel älskar jag headern du har nu, du är så jävla fin <3 Du kanske skulle kunna skriva mer om dina känslor? Det är det jag tycker om att läsa mest.

Lina

Jag tycker du borde skriva mer om.. . Kommer inte på något speciellt, men kanske lite mer om mode, lite mer om vad du skulle vilja ha, din stil är sjukt fin och det hade varit trevligt med lite mer inspiration när det gäller det.

Kanske, det var bara för att skriva något.

Älskar din blogg, och jag tycker den är alldeles perfekt som den är nu.

Puss på dig, vacker!

Maskrosmor

Halloj stumpan!

Kommentera kan jag gärna göra =) Först och främst så älskar jag fotonen du tar på dig själv. Jag lyckas aldrig ta bra foton på mig själv. På barnen är det lättare =) Gillar foton överlag i bloggar, men innehållet är alltid viktigare än fotot.



Du skriver på ett sett att jag rycks med i texten. kram



Vad gäller layout så gillar jag den. Något negativt med den är svårt att komma på. De enda negativa skulle väll vara att din blogg är mer personlig och inbjudande än min =) imponerad

Julia

MEN GUD VAD DU ÄR SNYGG ÄLSKLING! <3



kritik... hmm.. jag tycker alltid att du har så fina bloggdesigner.. och.. du skriver alltid så bra.. jag älskar dina långa texter! hmm. kanske lite fler bilder? och videobloggar!

Emma

Alltså... det är svårt att komma på någon negativ kritik, din blogg är så himlans mysig och bra att läsa redan! Men om något så kan jag väl hålla med om att fler videobloggar vore trevligt!

Dy skriver så bra! (:

Empa

Åh, du är så himla söt o fin.

Hm, jaaduu, jag tycker inget med din blogg är dåligt egentligen, den liksom är djup, vacker, sorglig men endåså glad, på samma gång, mångsidig liksom, och jag älskar sånt, haha. :3

Och det jag gillar mest är nog dina långa texter.

För jag har aldrig vad jag vet, fått den speciella känslan jag får när jag läser din blogg, känslan, den är liksom som om man vill lära känna dej, veta mer om dej, för du verkar som en underbar person. Det spelar ingen roll vad texten handlar om, endå kommer den där känslan, att man vill veta mer om dej, träffa dej, höra din röst, en sådan känsla.

Haha, åh, jag är så dålig på o beskriva o berätta saker, men det där får duga, maha c:

Hoppas du har det bra fina du.

Mimi

Det är egentligen ingenting som kan ändras eller så, förutom att jag håller med kommentaren längst upp att ha videoinlägg.



Du är helt underbart vacker, och därmed även gör bloggen och det hela jättefint hur det än ser ut :)

Nadja

Vacker chey.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info