Imorgon hämtar jag ut min dator!

Den är vit, den är liten, den är min!
Detta är min nya dator, och jag ska hämta ut den redan imorgon. Känns så himla bra, jag är glad och kommer leva på detta länge.
Så det blir nattliga uppdateringar everyday och så bilder när jag orkar, för min kamera är ju någorlunda dålig. Men jag gör ett försök i alla fall! :3

I övrigt har jag köpt en ny kofta, en jättefin grå från gina tricot med dödskallar på. Ska köpa en röd skjorta därifrån när jag får pengar också, och sen månaden efter en svart hoodie med säkerhetsnålar på. As fin är den!
Jag älskar koftor och cardigans, hoodies och långärmat. Det är så fint!

Åh, jag längtar så tills imorgon! Dels för att få träffa mormor, men mest för att datorn kommer. Nu kommer jag inte kunna prata om annat på dagar!
Aja för att inte tjata ut samtalsämnet så avslutar jag här. Ha det bäst alla, så hörs vi imorgon <3
Emma

Det låter ju finfint!

Muff

Två tummar upp!

Har saknat att få prata med dig Emelie, vill inte förlora kontakten med dig.



Ps: Jag har en sådan dator, den är faktiskt väldigt bra. <:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info