Hjälp mig välja studentklänning!

Jag har ett problem, jag älskar två stycken klänningar och kan tänka mig allihop på studenten. Men vilken är finast och lämpligast?
För klänningen längst ned gäller den vita varianten.






Mimi

Den vita klänningen skulle nog passa dig bäst, delvis framhäver den vackra ängel du är <3

stina

jag tycker lätt den vita längst ner!

Maskrosmor

Tre? Ja hittar bara två?!? :-O Mn av de jag ser föredrar jag den övre.

Emma

Den vita längst ner är jättesnygg!

Eerica

- skribent på http://chariots.blogg.se/

Helt klart den vita längst ner! <3

Lisette

den vita :d <3

Julia

Fina båda två!

Men det beror på om du vill vara "stilren" (den understa) eller lite glad/söt (den översta)

Jag gillar båda skarpt, men skulle nog välja den nedre för studenten och den övre för att bara vara fin, om du förstår. <3

Anja

Svar:

Eller hur? Det är grymt!

Stina

re: tack, det ska jag!

<3

HannaH

den understa, den tycker jag var snyggast! <3

Eerica

- skribent på http://chariots.blogg.se/

sv: KLart jag inte glömt dig!<3

emina

hm .. svårt och välja min älskling . men jag gillar den längst upp mest , det är så sööt ! och den ar lite färg också , tycker inte man ska va hel vit på studenten :) älskar dig<3

Lina

Jag röstar på den andra! :)<3

Niche

den längst upp är otroligt fin och skulle se sjukt fint på dig! :o<3

Kimona

Den längst ner tycker jag :3

Saga

Längst ner =)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info