Det tar hundratals år att dölja felen

Ryggen värker, och det är för att jag sitter som en hösäck i sängen. Men jag kan inte sitta vid skrivbordet, för då har jag ingenstans att gömma undan datorn ifall någon kommer.
Jag orkade inte gå till skolan idag. Det är inte okej, men nästa vecka ska jag ta nya tag för jag vill verkligen klara av skolan.
Istället för skolan har jag duschat, städat rummet och haft samtal med min kontaktperson Marika.
Om en timme är det middag och jag kan säga att jag inte är hungrig. Två pannkakor till lunch innebär ångest. Ångest = ingen aptit. Men jag var duktig idag, jag åt ingen frukost. Var inte hungrig eller sugen. Men en banan hade varit gott, men de försvann till kvällsmaten igår.
Kvällsmaten är nog det enda målet om dagen jag riktigt äter på. Det är nog för att det är macka och yoghurt, och jag gillar båda två. Men efteråt kommer ångesten och ibland stoppar jag fingrarna i halsen för att spy upp allt, men misslyckas. Det blir bara kväljningar, men inget kräk. Jag har tappat förmågan att spy för längesen.

Som ni ser är det en ny design på min lilla blogg. Vad tycker ni? Själv gillar jag verkligen hur bakgrunden och headern passar ihop, tycker det blev rätt najs faktiskt. Men vad tycker ni? :3

Nej nu måste jag verkligen lägga mig ner och vila ryggen lite. Dör typ av hur ont den gör.

Jo förresten, imorgon ska jag till Folkets Hus med syster och titta på tatueringsbilder. Ska bli kul, och efteråt ska vi fika. Sedan ska jag och Bambi fota lite. Rolig dag att se fram emot!
Hej då! :3
Muff

Designen är riktigt vacker!

Cine

Hmm.. Rubrikerna "Bloggar" "Arkiv" m.m ligger ovanför dina inlägg så man får scrolla en hel del innan man hittar inläggen.



Gissar att det inte ser ut så hos dig men det kan bero på att du har vad jag förstått en liten dator (Acer) utan cd/dvd enhet. Maken min har en likadan oc de är helt enkellt inte till för layout uppdrag =)



Men jag har märkt att du är otroligt duktig på att fixa och trixa med bilder. En helt annan nivå än vad jag själv är på i min blogg =)



Men du, varför måste du sitta i sängen och gömma datorn etc?

Du har min mailadress och får gärna svara dit, och om inte så i min blogg.



Kram

Empa

Designen på din blogg är verkligen jätte snygg :3

Jag tycker om den jätte mycket må jag säga c: Och din header, åh <3

Hemligt $:

Inte junkfesten ? :O

Emma

Designen är jättefin!

Cine

Superhärlig bakgrund... gillar Men fortfarande är det en bra bit att scrolla till första inlägget. Iaf med Win Vista och IE7.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info