Blurry like ghosts

Idag var jag faktiskt i skolan, och det kändes bra. Mötte som vanligt upp Bambi och sedan hade vi Religionskunskap och Naturkunskap. I Naturkunskapen skulle vi leta upp olika trädslags löv och klistra fast dem på papper och när vi kan dem utantill blir vi förhörda. Det var småkul faktiskt, man kände sig som barn på nytt.
Efter den lektionen var det Mediakunskap där vi såg en dokumentärfilm om Afghanistanska Idol vilket var sannerligen intressant eftersom det är förbjudet att dansa i TV där och en tjej gjorde det och blev dödshotad. Jag citerar en gammal man ur dokumentären: "Hon dansade, och jag kunde inte titta."
Rätt sjukt hur olika vi kan vara egentligen, men samtidigt är det inte heller bra att vara för lika.

Nu kommer två bilder från skoldagen.



Vi vet redan att bilderna är suddiga, men Bambi kamera hatade oss idag *sadface*.

Men det var allt för nu, mer kommer ikväll! :D






















Natalie

Du är verkligen sjukt duktigt! :O<3

Bambi

Hahah, skoldagen var pretty funny, tho.

Rätt roligt att höra dom sjunga på idol $:

Muff

Emelie är vacker, jaaa!

Hoppas du hade en bra dag finis.

<3

Tilma

åååh sötsak!<3

Cine

Har läst lite i din blogg och skulle vilja läsa mera. Ja vill prenumerera, men klickar jag för att prenumerera så änvisas jag till att skaffa konto på Bloglovin. Finns det någon möjlighet att prenumerara på bloggen utan att skaffa medlemsskap? Kan du tex lägga in min mailadress någon stans så jag får ett mail med info om när du uppdaterat?



Vet inte om min mailadress syns för dig nu, gör den det så svara gärna via min mail, om inte svara i min blogg.



KraM

Fannii

Du är så fiin! <33

Och faktiskt tycker jag du passar i blond raklugg, den var söt! :3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info