Wop wop

Man behöver inte alltid trivas. Man får leva ändå.


Den ena dagen efter den andra. De är sig lika på alla sätt.
Ingenting nytt händer. Allt går på repeat.
"Du har ett invant beteende, Emelie. Du måste vänja dig av vid att skära dig." säger Elizabeth.

Jag vet att jag kan låta tjatig med mina nedstämda, melodramatiska texter och ord.
Men jag är bara jag. Jag är som jag är.

Idag mår jag mot all förmodan helt okej psykiskt, men känner mig helt död fysiskt. Huvudvärk, trötthet och ont i kroppen. Känns som jag är 90 år gammal och bor på ålderdomshem.
Jag har gjort om min header lite och bytt bakgrundsbild. Varför vet jag inte. Kände för det.
Och jag lovade bild, men jag klär inte i kameralinsen. Så är det bara.
Imorgon kommer många bilder, likaså på lördag. Bambi ska sova över här då och det kommer bli awesome!
Vi ska först panta burkar, sen gå och byta min mouche piercing till silver och sen gå hem till mig. Kommer bli kanoners! :D
Ska nog köpa en till tshirt från H&M också att trycka på, för jag behöver en till. Om vi kommer dit vill säga, haha.
Det hela beror på Bambis mamma, men hon brukar ställa upp så man får väl hoppas på att det gäller denna gång också.

Till helgen ska vi, för första gången på det nya året, fota grungebilder! Utomhus, i skogen där jag bor. Kommer bli jätteroligt! Älskar våra grungebilder, de är så najs. Men jag måste plocka fram våra vita kläder så jag inte tappar bort dem, så det gör jag om en liten stund. Nu ska jag msn:a med brur. Ha det bäst!<3
@_"

Det kommer bli fett med awesome & huvudvärk är inte okej! :o

Ålderdomshem är för pedofiler, så du våldtar sniglar. >:

sofia

oj, tack så mycket ! :>

du hade en hemskt söt blogg måste jag säga

Tintin

There's nothing more addictive than a wound self inflicted

Sant som det är sagt

Ta hand om dig ♥

emma

Hej emelie, jag undrar var du har lagt in opacy koden för att få det genomskinligt bakom inläggen, vad heter själva stycket med bakgrunden bakom inläggs bakgrunden :)) kram




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info