Vitt hår!

Hej bloggen, en glad Emelie skriver nu! Mitt hår har blivit vitt nu när jag blekte det, och det gör mig sjukligt glad!
Hoppas det blir fint och lockigt imorgon, har flätat löshåret så det ska bli lockar. Men mamma tror det bara blir vågigt, men det hoppas jag inte. Då får jag försöka platta ut det igen.

På onsdag klockan tre ska jag pierca mig, hihi. Piercern trodde det var jag som skulle pierca kinderna, men hon hade såklart blandat ihop mig med någon annan. Kindpiercing är inte min grej, verkligen svårt för det.
Ska köpa en ny näsring också samt byta min mouche till silver. Kommer bli awesome awesome. Ja, två awesome bara för att det är så... awesome!

Imorgon har jag foto och då ska jag redigera bilder och sådär. Lägga i kategorier och göra Power Point presentationer av porträtt, en dikt som representeras i en bild samt vårbilder. Min dikt/låttext är "Utan dina Andetag" av Kent. Underbar låt, kärlek.

Nu ska jag försöka sova för jag har verkligen ingenting bättre för mig. Hörs imorgon + bild. Tja'rå! :D
Anonym

Hej, jag har en fråga.

Om du vet det här så vore det så sjuuuukt mycket till hjälp: Ungefär hur mycket poäng måste man ha för att komma in på media? Nu kanske det är olika från plats till plats, men på ett ungefär? För jag vill så gärna gå media men är osäker på om mina poäng kommer räcka så långt ..



Ha det bra. Älskar din blogg! :)

Emma

Vitt är fint! :D

Bambi

Awesome att ditt hår har blivit vitt & det kommer bli awesome med snakebites! ^^




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info