Odödliga Bossar

Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö
Men älskling, vi ska alla en gång dö
Ja, vi ska alla en gång dö
Ja, vi ska alla en gång dö
Vi ska alla en gång dö
Kent- Mannen i den vita hatten


Nu har jag mumsat i mig lite vit choklad med jordgubbsbitar i. As god är den! Är typ lite smått galen i den, hihi.
Har precis försökt mig på "The Final Conflict" i Tomb Raider Anniversary och än en gång, efter hundra försök av
damputbrott inte lyckats döda den där jävla skelett apa-mutanten än.
Hatar bossar som i princip inte dör förräns man har rejäl kramp i armarna efter att ha skjutit/huggt eller gjort
något annat för att döda den.
Som sagt har jag en dålig hårdag idag, vilken man ser rätt rejält. Uppsatt lugg, tofs och inte något mer än så.
Sen sitter jag i mina glasögon, haha. Ser med andra ord riktigt hemsk ut.

Nu är lovet snart slut och det känns trist. Men vad ska man göra åt saken? På måndag får jag i alla fall träffa Bambi
igen efter ca 3 veckor utan henne. Det ska bli roligt. Efter skolan ska vi till Fairlane tattoo and piercing för att byta ut
hennes pluppar mot ringar. Kommer bli skojsigt.
Nu får jag börja gå till skolan också, så kommer vara helt död när jag kommer fram. Min kondis är inte den bästa
direkt.

Nej men nu ska jag kika runt på snygga människor och avundas dem, samt fixa mig lite. Vill ju inte se ut såhär.
Puss



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info