Till Emina den söta

Hej Emina och tack för att du frågar om sånt! :D
Jag köper mestadels av mina kläder på H&M, Cubus, Carlings, Shock och Gina Tricot. Den gula tröjan är den jag köpte senast på Gina och västen är från H&M.
Sen blandar jag alltid mixar av mina kläder så det inte blir två av samma märke, men det skulle ju inte direkt göra något om det blev så. Är mest bara lite osäker på om det skulle se lite knas ut.
Sen tänkte jag lägga in koden hur man lägger in högerklicksskydd här, för det är nog fler som vill veta hur man får det.
Så här är koden, den lägger du inte mellan <head> och </head> taggarna.


<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!-- Begin
var message="
Här skriver du vad som ska stå när någon högerklickar";
if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer'){
function NOclickIE(e) {
if (event.button == 2 || event.button == 3) {
alert(message);
return false;
}
return true;
}
document.onmousedown=NOclickIE;
document.onmouseup=NOclickIE;
window.onmousedown=NOclickIE;
window.onmouseup=NOclickIE;
}
else {
function NOclickNN(e){
if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){
if (e.which==2||e.which==3){
alert(message);
return false;
}}}
if (document.layers){
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
document.onmousedown=NOclickNN; }
document.oncontextmenu=new Function("alert(message);return false")}
//  End -->
</script>



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info