Snart finns det inga tårar kvar

Nu laddar jag ner Isola och Hagnesta Hill albumen på Engleksa, samt en som heter 2:35 som påstås vara något med Kent.
Men på Google hittar jag ingenting om den sistnämnda.
Men man kan ju lyssna ändå, och se vad det är för något.

Funderar på att logga in på msn, men känner mig inte så värst social faktiskt.
Men men, vi får se.

Imorgon väntas fint väder och jag ska försöka ta någon bild då. Längesen nu ju, haha. Men ärligt talat orkar jag inte för jag ser alltid ut som skit.
Mitt självförtroende jag aldrig haft har sjunkt ytterligare och jag orkar knappt någonting.
Det enda som betyder något är mina rakblad, och att jag ska pierca mig och tatuera mig och färga håret fint.
Och att håret ska växa ut, och allt jag ser fram emot har med mitt utseende att göra.
Jag låter och är väldigt utseendefixerad när det gäller mig själv, men man får försöka göra det bästa man har med det lilla som finns.

Ne, nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs imorgon då den nya bloggdesignen kommer. Funderar på att blanda blått och rosa, men vet inte. Kanske kör på helrosa istället. Vi får se vad jag känner för imorgon. Puss!
takai

- skribent på http://takai.blogg.se/

MIN KANIN MOTHERFUCKER :@@@

nej, jag skoja hihi

emina

men gumman , ser du inte vad jag ser ? du är underbart vacker . <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info