Nyheter i garderoben

 

 

Fast kepsen är mörkblå och pimpad med spritpenna. Ska ha den imorgon, så då får ni se bild!
Tröjan är mer turkosblå än på bilden. Båda plaggen tillsammans kostade 99:- @ H&M.
Fynd!

 

 

Köpte även en ring till läppen på Partaj. Kostade 79:-
Ska köpa nya dock senare i maj. Ska ha silvriga hästskoringar.
Sen tappade jag pluppen till min nässring, och båda mina näsringar saknar nu alltså plupp. Så jag går runt med ett jävla örhänge i näsan, haha. Fail... Så fail.

Men i alla fall. Idag var jag ledig från skolan så jag och bästa Bambi åkte till Överby köpcentrum och shoppade. Tröjan jag köpte är den jag ska trycka på i skolan. Det som ska tryckas är en revbenskors med texten Emelie Gayface ovanför revbenen och under ska det stå PSYCOPATHiCMIND.
Kommer bli kanoners!
Och ja, jag gillar att säga"kanoners", det är lite sött på något vis.

Lyssnar på Elvis av Kent. Det är min favoritlåt just nu. Den är så fin, så bra, så awesome.
Kent kommer till Hultsfred, men jag har inte råd att gå. Damn being poor all the time. *Sadface*
Men ska kanske, om jag kan få tag i biljett innan de tar slut, se dem på Trändågår'n i Augusti.

Imorgon ska jag och Bambi byta våra piercingar. Hon ska byta till silverringar med tagg och jag ska byta min monroe till silverstav. Mitt örhänge i näsan är nämligen silvrigt så det passar ju änna bäst med silverstav då också. Och ja, jag är för fattig för att köpa en ny näsring ): Någon som kan sponsra mig med sisådär 100 000 eller något skulle vara toppen.
Vettefan hur det ska gå i juli och augusti då studiebidraget inte kommer. Det kommer bli sjuuuuuuuukt jobbigt att överleva. Måste ha smink och hårspray! Men det får jag köpa i juni typ två av varje så det räcker. Eller kanske tre... Använder typ en foundation och ett puder i månaden. Typ överkonsumtion. Ehe.

Nu har jag svinont i ryggen för jag sitter som en puckelrygg, så jag ska nog sluta skriva nu. Men vi hörs kanske senare. Om jag inte sitter bunkrad framför systers dator och spelar Tomb Raider, hihi.

Puss va.

maria

HAHA puckelrygg :C

Suzanna

"Så jag går runt med ett jävla örhänge i näsan, haha. Fail... Så fail."

hahaha! :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info