New clothes

Gul Topp <--  Gina Tricots sida. Ligger under Toppar och Tröjor, och är gul med texten Oh My God.
Denim Väst- H&M (fanns ingen bild)
Linne- H&M

Idag har jag köpt detta, älskar min jeansväst! Och linnet och toppen är bara så snygga. Dock är tshirten knallgul irl, men inte på bild. Ska ha min väst imorgon och kanske den gula tröjan, så då kommer en bild på hur det ser ut.

För övrigt, ni som undrar om ni kan adda mig: gör det gärna! Blir bara glad över att ni frågar. [email protected]

Sen det jag skrev igår, har med känslor att göra. Jag blev orolig att jag fått känslor för en person, men nu idag känns det inte alls så. Dock har jag stor respekt för den personen och vi är bra vänner.
Men men, man får lite anfall av ångest och känslor ibland.

Nu till vad jag gjort idag:
Jag vaknade vid 11 tiden, tog bussen till Överby Köpcentrum och shoppade lite. Köpte även Poly Blonde L1+ blekning, den är bäst (!) och så köpte jag PROFFS rosa hårspray, för den äger alla andra hårsprayer.
När jag kom hem så åt jag middag, och sen nu på kvällen tittade jag på CSI, som är asbra. Längesen jag såg det faktikst, för jag brukar alltid vara ockuperad av datorn annars. Men idag känner jag att jag inte orkar MSN alls.
Look of the Day bild kommer imorgon, och jag hoppas på bra hårdag. För igår och idag har mitt hår sett ut som Gud vet vad.
Det var allt för nu. Puss på er. Och Lizz, tack. Du fick mig glad. ♥
Tanja.

känslor kan vara äckligt förvirrande ibland.

(<3)

Maria

åh du har äntligen uppdaterat hahah <3

alltså jag addade din msn innan, vill ha bloggdesign :cccccccccccc

Lizz

Den gula T-Shirten är riktigt fin <3

Funderar själv på att köpa en faktiskt (om jag kan ha den)

hoppas du inte ser det som att jag härmar dig bara :)



Kram Lizz




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info