Lexi Bee/Lexi Lush

Idag tänkte jag dedikera ett inlägg till den underbart snygga Lexi Bee!
Hon är en scene queen känd för sitt underbart coola hår, sina extravaganta kläder och sin passion för My Little Pony.
Här kommer några fina bilder på Lexi. Vad tros om att färga håret som på första bilden? :D





emina

ååh va fin hon är :O

håret va ju extremt coolt ! något sånt kan jag tänka mig sen när mitt hår har växt ut , turkos med rosa . dom smälter ihop så bra .

CupCake

Jag älskar den fett stora rosetten! ♥

Emma

skitsnyggt hår må jag säga! prova du att färga så, blir säkert fint :3

Linda

- skribent på http://linddaaa.blogg.se/

shit va coolt hår!

enyaah

- skribent på http://enyaah.blogg.no

Hei! Fin blogg. Kommenter gjerne tilbake:D

Astrid

Hon är så jävla snygg! Har varit inne på ett tag att färga håret som på första bilden. Så blir nog till att ha det så till sommaren!<3

Sara

färga så, de kommer bli mums :D

filippa

ja snäla färga det så det kommer bli så himla snyggt




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info