Långfredagen




Min outfit idag.
T-shirt: Cubus
Cardigan: Carlings
Hello Kitty tyglapp: H&M

Inte på bild:
Guldshorts: Gina Tricot
Leggings: Claire's i USA
Strumpor: Cubus



Fick en Hello Kitty påskpresent av syster!
Visst är den söt? Och den innehöll mumsigt godis, hihi.

Nu är jag äntligen (!) klar med min bloggdesign. Söt, eller vad tycker ni?
Försökte göra den lite Kawaii (japanska för Söt) och själv tycker jag det gick rätt okej!
Nu ska jag designa Petras blogg, och det ska bli jättespännande!
Älskar som sagt att designa bloggar. Det är så sjukt roligt.


Idag var Tommys släkt här på tre rätters middag och jag är så jävla mätt att jag tror jag ska dö eller något. Ändå åt jag inte jättemycket. Till desert var det jordgubbar, mums! Älskar jordgbubar och allt som finns med det. Parfym, bodylotion, duschcréme etc etc. Älskar det verkligen. Och cocos!
Vad tycker ni om jordgubb och cocos?

Nu ska jag tjata lite på Petra att hon loggar in, hihi.
Hej då!

Muff

Åh, jag blev nog lite smått kär i bilden på dig och din nya bloggdesign!

Madelejne :)

Ååh vad jag älskar din bloggdesign !

Så himmla fin och söt den blev, supersuper fin. Finaste jag har sett <3333

petra

- skribent på http://brusis.devote.se

Du är så himmla snäll Vackraste emelie ! <3

Maria

du är söt :c

fia

du ser riktigt fräsch ut emelie! :)

tc<3

emma :D

jättefin bild emelie :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info