Lalabamba

Hej bloggen. Förlåt för igår. Mår fortfarande skit men igår var det som värst.
Ville bara lägga mig ner och dö.
La mig tidigt, somnade inte förräns sent. Det var bara jag och rakbladen i en vacker balanserad och harmoniskt tillställning som gick ut på att sitta och stirra i taket och känna blodet rinna längst med kroppen.
Vad som hände igår, vet några. Men för de som vet kanske det inte är en stor grej. För mig är det en jävligt stor grej.
Det lustiga är att jag inte ens vet om mina känslor var sådana som jag misstänker. Kärlek är ett lustigt ting.
Men jag ska undvika MSN några dagar nu så ser vi hur det blir. Om jag inte loggar in sen, ändå. Man vet aldrig med mig.

Just nu sitter jag med andnöd eftersom jag inte kan andas genom näsan pga förkyldning.
Ska få nässpray senare, och jag längtar efter att kunna andas igen. Att kvävas, strypas, inte kunna andas på andra sätt, är något av det värsta jag vet.
Andas bör man, annars dör man.
Ska man dö så ska man överdosera medicin, det är fridfullast.

Imorgon ska jag ner till stan och träffa Bambi. Hon ska byta sina piercingar till ring och så ska vi fylla på min Comviq.
Känns bra, då kan jag smsa igen. Underbart!
Inte för att jag är speciellt förtjust i att smsa, men jag tycker om att kunna ha kontakt med bra människor.

Nu är mitt hår nästan vitt igen. Så det lär i alla fall bli rosa när jag väl färgar det. Det är något jag längtar till mycket, för jag älskar Shock och jag älskar rosa och så ska jag pierca mig.
Mamma säger att vi kanske inte kan åka då, för det beror på om hon har råd. Men jag kan erbjuda mig att betala om det så behövs. Blir ju ungefär en hundralapp dit och hem, om inte liiite mer.

Frågan är: vad ska man ha på sig imorgon? Ska det vara varm, eller kallt, regningt eller soligt? Man kan ju aldrig lita på väderprognoserna. De ljuger ju så det sprutar morötter ur öronen.

Den nya desigen har förresten fått bra respons, så tack till alla er som tycker om den. Den är rätt söt tycker jag själv, och jag kände för blått.
Har gjort allting själv faktiskt, förutom bilden som är i headern för den är från Google på Cinnamoroll.
Tycker han är förbaskat söt!

Nu ska jag ladda ner lite bilder, men återkommer senare. Puss på er, och kram. ♥


Muff

Jag är troligen inne hela dagen på msn om du behöver prata <3

CupCake

www.smhi.se



Vädret! :D För 7 dagar eller till och med 10 dagar frammåt :D<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info