Knasigt

Idag ryker utväxten, hihi! :D
Ska bleka håret, logiskt nog ja. Vissa är av lite segare hjärna och förstår inte med en gång, eller så är det bara jag som är övertydlig eller bara trött? Ehe.

Mitt rum ser ut som jag vet inte vad och imorgon lämnar jag tillbaks skolans systemkamera så inga fina bilder på ett tag. Bara digital kamera bilder. Och nej, det är inte en analog systemkamerajävel som anonym en gång verkade påstå att jag hade på Kent konserten. Liksom, vem fan tar med sig en analog kamera på konsert?
Där är anonym tusen gånger mer korkad än jag är.

Jag hatar egentligen anonyma kommentarer. Majoriteten av dem är nämligen inte snälla.
Men de anonyma som faktiskt är snälla och rara värderar jag högt. Gullungar är dem!

Idag har jag solat och vaktat Tex ute så han inte springer iväg någonstans till tjotahejti.
Det vore ju tragiskt. Och denna text är föga seriös efterasom jag är cp shalal trött.
Men tänkte ändå att jag kunde hitta på något fint när jag ändå är på G, så här kommer en fin liten dikt. Aham.


Bladens knoppar är gröna och fina
Vattnet porlar och glänser så fint
Vännerna jag har är bara bara mina
Och himlen är blå och luften är varm
En ömsint kram kräver en ömsint barm
Våren är här, ja våren är här.
Dansa och var glada, till sommar'n ska vi bada.
Våren, ja våren är här.

Okej, jag skrev den där bara rakt sådär så den är ju inget vidare seriös, precis lika oseriös som resten av texten, haha. Men en liten vårdikt i alla fall såhär pass på... våren.
Haha nej men nu ska jag ärligt sluta skriva för det blir bara knas. Hej då!
Tintin

Haha jag älskar när folk blir sådär knasiga xD <3

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

- skribent på http://tjelsi.com

Tyckte din dikt var fin!

Rebecka

Sv: gu va rar du är, tack! :D

Lizz

hehe du verkar vara på bra humör, jag blev i alla fall glad av inlägget :D

påväg att bli frisk? :)

Tanja.

Jag älskar din knasiga text.

Och dig likaså! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info