Just another simple day

Hej bloggen. Idag var det webbdesign, och nästa vecka får jag betyg i det. Får jag G så är kursen avslutad för min del. Känns bra!
Efter tre timmars rast fyllt av sång och ståhej var det dags att skriva ut screen trycken på overhead plast så att vi kan montera dem på ramarna vi ska trycka med. Kommer bli as najs! Ska ha en "I LOVE *bild på Hello Kitty* HELLO KITTY" och en annan tröja, den blå jag köpte igår, med texten EMELIE GAYFACE *bild på revben* PSYCOPATHiCMIND. Men det har jag nog redan berättat en eller två gånger förut. *Guldfiskminne*

Imorgon är det digitalt skapande igen, samt mentorstid, desktopp och rörlig bild i tre timmar. Sen på fredag är vi lediga för vår fotolärare Jurek är i Polen. Så då ska jag möta upp Bambi klockan tolv och hjälpa henne att packa och sen bär det av hem till mig för en rolig helg! :D

Hade inte kepsen idag, ska ha den imorgon. Den är fin, och finns den i vitt också så ska jag lätt köpa den. Vill ha den svarta också, den var grymt najs! Bara 50:- också. Shit, man blir typ galet glad.

Förövrigt är allt okej. Har skitont i rygg och nacke, men förövrigt så går det bra för det mesta.
Nu ska jag dock kolla på hur man klarar det där jag fastnat i Tomb Raider Legend på YouTube, men sen återkommer jag nog senare. Tjingeling!
bella!

- skribent på http://zie.blogg.se/

va med i veckans blogg på min blogg! 8---D

emina

du verkar ha haft en bra dag hör jag . men vrf har du ont i rygg och nacke för ? va lite försiktig gumman , du är ung . <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info