Ingen blekning idag inte

Nehenej, mamma köpte inte blekmedel åt mig så jag får gå runt med världens utväxt ett tag till.
Länkade i alla fall Cute-Plush.com och Bluebanana.com till henne ifall hon kan tänka sig köpa present till mig därifrån, hihi.
Kom precis från duschen och det känns härligt att ha nyrakade ben igen! Dessvärre ser mina ben ut att ha ramlat ner i en rakblads fabrik, tyvärr. Men jag tycker det är fint, och då är det fint.
Det luktar vanilj i hela rummet, mums! Jag älskar verkligen doften av vanilj! Den, cocos och jordgubb samt kaffe är mina favoritdofter när det gäller duschcréme och allt annat som har med kroppen att göra. Nomnom!

Kollade nyss in de über söta sakerna från Cute-Plush.com! De är seriöst att dö för. Verkligen värt att kolla in! Ska verkligen beställa massa därifrån när jag har råd.

Det var väl bara det jag ville säga just nu. Ha det bra allesammans! Bild kommer imorgon ;)
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

- skribent på http://tjelsi.com

Tack för tipsen!



Ser fram emot bilderna imorgon!

Frankie

- skribent på http://frankie.blogg.se/

Tack så mycket Emelie :D

ska ta en titt lite i din blogg snart.. :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info