I tried to be perfect, it just wasn't worth it

Ni får en oredigerad bild jag tog nyss för jag orkar inte redigera den. Såhär ser jag ut och även om jag är äcklig, skabbig och ful ful ful så ville ni ha mer bilder på mig så här kommer en.
Notera att fräknarna förstör hela mitt face och att mitt hår ser cp ut. Det syns inte att det är vitt heller.
Men jag kanske slänger in en ny, och redigerad, bild senare. Hihi!

Idag har jag foto och då ska jag redigera en massa bilder jag tagit, som jag skrev igår. Det ska bli roligt, men Jurek är rätt sträng när det gäller foto och hur bra en bild ska vara. Men vi får väl hoppas det blir bra och att han blir nöjd med bilderna.

Ska vara i skolan först halv ett, men jag har ingenting att göra fram tills dess. Så det blir väl att glo på datorn eller något. Ha det bra så hörs vi senare, ciao!
Bambi

Haha, det suger att man inte har något att göra & vi ses snart, vavava! (A)

Veronika

- skribent på http://verrran.blogg.se/

Ja precis, inte kul att göra så någon ska nästan bryta armen ..



Btw. För att få håret vitt vet jag ett riktigt bra silvershampo som funkar jättebra. Tänkte bara säga det :D

Julia

Ohhhh... Sötnos <3

Tilma

sötis<3

Maddis

Du är så mycket sötare utan redigering!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info