Halsont

Hej bloggen. Jag har varit vaken sen 2 på natten och inte kunnat somna om. Varför?
Jo, jag har så jävla ont i halsen så fort jag sväljer!
Detta har inte bara orsakat mig dålig sömn, utan också eventuell inställning av att träffa Bambi idag. Men jag ska försöka att inte låta halsontet ta överhanden, för jag värderar att fota med brur mer än att ligga hemma och vara sjuk.

Det är sol på gång och himlen är blå. Ser vindstilla ut och det verkar vara en kanondag! Förutom att jag har ont i halsen då. Men vädermässigt, eh.

Räknade ihop vad ett par awesome jeans och den Pony tröjan från Blue Banana kostade, och det blev 605:- Kanske en perfekt födelsedagspresent från mamma? (:
Vill dock ha massa saker därifrån, men plånboken svider. Kanske kan bidra med någon slant så jag kan få åtminstone en tröja till.

Idag ska jag som sagt fota med Bambi, lånade en Nikon D40 från skolan igår, eftersom objektivet på våran är helt fucked up sönder. Kommer bli så roligt att få gå ut och fota den fina våren igen. Älskar ju att fota, det är en stor passion!

Nu är klockan 06:21 och jag har vartit vaken i 4 och en halv timme. Känns bra, verkligen. Inte.
Nej nu ska jag surfa runt lite och kolla läget och sådär. Vi ses senare med bilderna. Haj!
Ia

- skribent på http://fluffiie.blogg.se/

sv: Tack så mkt! :)

Tanja.

Det är jobbigt att vara sjuk. ibland.

Krya på dig.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info