Future plans

Klockan är 07:21 och jag ska egentligen sova nu. Men det går inte, är hur pigg som helst.
Jag ska träffa Bambi halv tio och det tar ungefär en halvimme att gå till stan. Så jag bör "vakna" vid kvart över åtta. Men som sagt; jag kan inte sova och då tar man fram datorn och börjar blogga.

Jag har fått lite färg och massa fräknar från igår. Turligt nog ser jag inte förjävlig ut i fräknar, utan det passar rätt okej. Lite brun färg gör mig glad, för jag älskar brun hy. Vill vara knallbrun till sommaren, för det är så fint.
Snart, när sommaren väl är här, så ska jag träffa massa awesome folk. B la Muff, Julia, Albin, Jens, Jonna, Amanda och Tova. Har jag glömt någon nu så får ni ursäkta mig. Jag är lite off just nu. Och har dåligt minne!
Igår gjorde mamma Högskoleprovet med mig och Kimona. Det fanns något litet test i tidningen. Och jag bara två fel, och det kändes riktigt bra! Lite smart känner man sig ändå då, haha. Jag som alltid brukar klassas som korkad. Men lärare har alltid sagt att jag är smart. Jag visar väl bara en dum blond sida för att det är enklare.

Solen skiner och det ska bli upp emot 15 grader idag. Det innebär sommarjacka för min del.
Och det är ju rejält tur med vädret med tanke på att jag ska gå till skolan fram till sommarlovet!
Tänkte göra ett ungefärligt schema på hur mina dagar framöver kommer se ut. Så here it goes!

16 - 18 april : Ha sleepover med Bambi
30 april : Göteborg med mamma. Köpa rosa och blå hårfärg samt pierca snakebites
25 maj : Fylla år.
Något datum i maj : tatuering
26:e maj : Pierca angelbites
31 maj : Köpa fritidskort
18 - 19 juni : Metaltown och träffa najs folk!
23 (prelemenärt) - 26e juni : Stockholm
Juli : Göteborg/Trollhättan
Augusti : Göteborg/Trollhättan/skolstart


Muff

Jag är i Stockholm en månad efter dig. :c

fia

fina planer det där! :D <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info