Fresh meat

Langar bild från i somras. Jag har inget liv, så jag tar inte nya bilder. Kameror gillar inte mig.
Saknar som sagt för tusende gången min lugg. Och färgen. Men snart blir det rosa igen!

Lyssnar på Jeffree Star nu. Han är så grymt bra. Kärlek.
Msn:ar med Melinda och Bambi också, sen händer inte så mycket mer.
Just ja. Dampar lite. Det är något fel på Tomb Raider Legend så det funkar inte att spela klart... Det avslutas hela tiden och säger error. Lagg lagg lagg lagg usch *rage*.

Jag har ätit fett mycket idag. Inte bra. Vad hungrig. Det är inte bra att vara hungrig. Hunger gör en tjock. Tjockare.

Nej nu ska jag msn:a med numera fem pers, haha!
Hej då!










Bambi

Dumt att den laggar ):

Muff

Du är en vansinnigt bra människa Emelie <3

Emma

Tomb raider verkar vara sjukt kul, funderar på att skaffa det faktiskt (: haha, dumt att det blivit något fel på ditt!

Du passar väldigt bra i rosa!

Lizz

Mat är ond </3

önskar att den inte fanns.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info