Videoblogg

Jag bloggade långt om allt jag tycker om Bdb, men det försvann >:
Till Anonym som undrar vad jag heter på Bdb så heter jag Psycopathicmind.
Det är många som undrar varför jag stavat psyco utan H, men det är för att jag tycker det är finare. Jag kan stava, det är inte det. Men Psycho är lite för... jag vet inte. Det låter inte lika bra :D för det uttalas psycopathicmind, inte psychopathicmind. Uttalet är viktigt^^

I alla fall, här är bloggen:




Passar även på att ladda upp en jätte!gammal video där jag sjunger sticket till en låt jag skrivit way back :) Detta var april 2008 då jag fortfarande hade mitt band. Enjoy my cp röst ;)

Faggot

HAHAHAHA AMANDAVARDET!!

Hahahaha vilka roliga shalal grejer du fick :D

& du sjunger bra, din neger bög!

Fanny

Du sjunger ju bra! :D

Anonym

ingen kan vara perfekt, men du är fin du behöver bara fatta de sj :)

nellie

Jag vill verkligen att du ska inse hur fin du är.

Ingen är perfekt.

Ingen.

Perfekt är ett patetiskt ord.

Men du är riktigt fin!



Du sjunger bra<3

suzanna ♥

måste bara börja att säga att du har helt rätt om bdb. det är ytligt.

för den andra har du en väldigt söt röst med. jättesöt faktiskt.

du är jättesöt hela du. du ska inte tycka så illa om dig själv som du gör.

du är jättefin

Hanna

Tycker du sjunger fint.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info