Vad händer idag då, Emelie?

Idag är ännu en dag.
Solen skiner utanför och jag vill så gärna sola.
Men varför gör jag inte det då? Jo, för det är så jävla varmt.
Och jag har feber. Jag har frossa.
Jag, jag, jag. It's all about me.

Dig it or hate it, bitch.




Klockan fyra ska jag till vårdcentralen och ta blodprover. De ska se varför jag är trött 24~7.
Haha säkert svininfluensan.
Brur har samma, så det kan nog vara det. Bara hon inte dör... >:

I övrigt händer inte så mycket. Bakade kladdkaka igår som blev den mest lyckade kaka jag någonsin bakat. Underbart god, och jag åt en bit till frukost. Mumsigt som in i helvete.
Oj vad jag svär hela tiden, men skit i det. You don't have to read my shit.

Jag är på rätt dåligt humör. Att sova dygnet runt gör en på riktigt surt I-want-to-kill-everyone humör. Men så är det, och så förblir det.


Jag behöver socker, energidryck och något annat som piggar upp. Tusen dextrosol vore gott.






Igår på BUP snackades det om behandlingshem, Vänerviken eller gruppboende.
Mamma tvärnekade till allt och vägrade gå med på att jag ska bo på något "sådant" ställe.
Jag blev glad.

Det kom fram att jag överdoserat Abilify. Vi ska köpa ny imorgon. Jag är den enda i Trollhättan som har Abilify, därför tar det lite tid att köpa in den.
Fan vad awesome att vara den enda schizoungen i stan.



Nu ska jag hämta mamma och säga att tvätten är klar, sedan kanske jag tar en bit kladdkaka till, vi får se.
Hej då bloggen och ni fyra som läser.
<3
Bambi

Svininfluensan is the shit!

Undra om vi har det >:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info