Over you




Hade inte ditt namn varit inskuret i mitt ben hade jag lättare kunnat komma över dig.
Men nu kommer det ta längre tid.
Fast när jag tänker efter har jag nog kommit över dig.
Jag gillar nr 2.
Men det tror jag inte han förstår.
För han är perfekt och det är inte jag.
Hans brister skiter jag i, för jämfört med det andra så är det inte ens värt att tänka på.
Droger eller ej, han är ändå underbar.
Riktigt underbar.
Jag saknar honom.

<3
Nellie

åh vacker bild!

kärleken är så jävla svår ibland!

men mina öron kommer alltid lyssna på dig <3

Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

Älskling... bilden är extremt vacker och DU ÄR EXTREMT VACKER! <3



Kärleken är svår och det är precis det som gör det så jävla underbart.. Du kommer hitta någon för dig.. det gäller bara att hitta den killen som är värd dig och det är nog inte det lättaste, för älskling, du förtjänar en av dom finaste. Någon underbar, omtänksam och snäll..Men det löser sig, snart står han där mitt framför dig..



Låt huvudet styra det hjärta säger, det är väll så man säger?



älskar dig<3

Frida

jätte fin bild, verkligen!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info