Köttätarsjuka

Herregud vad det åskat och regnat idag. Nästan overkligt!
Nu har det dock lugnat sig och man kan återigen sitta vid datorn utan risk för att den ska brinna upp.

Lyssnar på From First to Last just nu, sen blir det lite emo parodi sånger, Greeley Estates och en låt som heter Heil Hitler plus lite svenskt.
Till kvällen blir det film, fast jag tror inte det blir något godis trots att det är lördag. Verkar inte så i alla fall.


Jag har sjukt ont i mina båda pekfingrar samt hälar efter gårdagens bus.
Mina fingrar har skavsår som gjort stora hål och hälarna är helt kvaddade.
Men det var värt det.

Mindre trevligt är att hela min högra arm är infekterad och röd. Mamma vill att jag ska till vårdcentralen så de kan lägga om den, ifall jag skulle råka på köttätar sjukan. Man får amputera bort sin arm om man får den, och det vill jag ju inte!

Roligare är ju att min mouche läkt nu, fast jag orkar inte byta den förräns jag fixat snakebites. Sen när de är fixade ska ringarna där vara svarta, mochen svart och jag byter näsringen till en svart diamant. Kommer bli fint!
Vill även ha septum, men vi får se hur det blir med det.
När man är smal kan man även pierca naveln, det vore snyggt faktiskt.

Hm, nu vet jag inte riktigt om jag har så mycket mer att skriva. I så fall uppdaterar jag senare.
Ni som läser bloggen men inte brukar kommentera, kan ni åtminsone skriva ert namn i en kommentar? Vore kul att veta lite sådär. Tack på förhand!
MVH lilla retardet

P.S
Du är förfan för söt, snäll, gullig, snygg, perfekt för att vara sann.
Men du får inte läsa min blogg! :$
Hitler

Stackarn som har ont överallt ): & hoppas att du kan åka iväg till vårdcentral och fixa såren så att du inte blir av med armen. <3

Martiny

jag läser din blogg, vet inte om jag brukar kommentera så mycket, men jag älskar iaf din blogg<3

Acoustic @ bdb

Jag läser din blogg & jag heter AGNES :D

Anonym

jag heter Linda, men vi känner inte varandra.. känner igen mig i mkt av det du skriver. Och du skriver så jävla bra !

Blueberry

Uscha, det där med armen låter ju inte bra =/ Hoppas att du inte får den där köttätar sjukan =O



förövrigt tycker jag att din blogg blev fin ^^

Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

Jag läser och kommentera gaaaanska ofta!

stolt

se till att fixa armen hjärtat! <3

i love you!<33

Michael

Michael :>

Emma

Oj, hoppas att det inte är något allvarligt med armen din :<

Anonym

Jag heter Ämma :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info