I've got money and hoes

Fuck me
I'm a celebrity
Can't take your eyes off me
I'll make you fuckk me just to get somewhere

Fuck me
I'm a celebrity
Can't take your hands off me
I know you wanna suck me what you waiting for




Åh, vart ska man börja? Dagen har varit så enormt underbart rolig och bara allmänt bäst. Skratt, glädjetårar, underbara foton och minnen.
Har fotat Bambi jättemycket, och jag älskar verkligen att fota mer och mer. Försöker hitta nya, spännande vinklar och sådär för att få bilden att förmedla mer än annars. Det är så himla kul!
Dock så regnade det mycket, mitt paraply gick sönder och mitt hår och smink failade. Mina ögon blev röda, rann och hela min look som skulle vara "doll-ish" blev mer "wemo-ish".

Och det är då fan vad alla är fotogeniska. Bambi är det som fan, hon blir bra på varenda bild! Samma med Adam och Mikael och Nellie, Veronica, Mada, Tova och Erica. Alltså det är fuskigt. Men det förtjänar dem<3

Var hos psykologen idag, sa att jag inte ville gå i "behandling mot borderline personlighetsstörning = DBT äckel" för att jag inte gillar att prata och inte får ut något av det. Så jag kanske, om jag har tur, endast behöver gå till läkaren för att få mina mediciner. Utan Theralen skulle jag inte överleva, men Abilify och Fluoxetin funkar inte ett skit.


Bilder från dagen kommer någon gång, vi får se när. Får visa mina fotografier på brur :D
Vi hittade värsta nice stället ute, men det regnade massor när vi fotade :C

Shit jag har värsta huvudvärk och mår illa. Men det får vara så. Sömnmedicinen har verkat länge nu, så jag måste sova. Skriver typ med stängda ögon, haha.

Imorgon ska jag till Överby och köpa klänning och skor till mammas och Tommys bröllop som är den 3e oktober. Jag ska vara tärna. Men usch, jag kommer bara se ful och tjock ut.
Vill ha vitt hår tills dess, men kommer bara hinna bleka en gång innan. Synd är det.
Och jag tror att jag ska klippa raklugg nästa gång jag klipper mig, är sugen på det faktikst.

Nu ska jag lägga mig och försöka sova. Godnatt bloggen, och godnatt läsare.
Anonym

Oj, jag fin på bild? Nej du, där har du fel :)<3

du blir bra!



Inte kul att må illa och ha huvudvärk :( värsta pain-in-the-ass samtidigt ju :(



hoppar det blir bättre sen! <3

Nellie

Jag börjar följa din blogg på bloglovin.

lättare för mig att komma ihåg att läsa!

Nu kommer jag läsa varje dag.

Och kommentera

Jag älskar dig!!<3

Nellie

Du blir också otroligt vacker på bild!! ♥

Sten.

Du blir bra på bild (: & dagen var så jävla bäst :D

Vi får dra dit och fota igen.

Usch, huvudvärk är inte bra D: nejnejnej >>:

Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

Jag älskar dig ! <3

du är underbart vacker och blir alltid bra på bild !




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info