Foto och sådär




Eyes full of tears
Heart torn to pieces
Life is what life is
Painful




Skolan idag var helt okej. Fixade negativa analoga bilder till positiva. De ska hängas upp i Mediahuset, pinsamt nog.
Alla kommer kunna se mig och Bambi på väggarna... >:

Fotouppgiften är dessutom framflyttad, så vi har ännu en vecka på oss att fota vatten, yta, kontrast och rörelse bilder. Imorgon ska jag och Bambi nog fota dessa samt lite andra bilder.
Jag har blivit fotogalen, men får bara låna systemkameran vid nödfall och massor av tiggande.
Tommy är en jävla surgubbe som tror han kan allt, men han fotar med "auto". Så jävla B.



Det är kallt här hemma, och jag vill ha varm choklad.
Och folk har stirrat på mig idag, och det stank svett på bussen så jag fick huvudvärk.
Träffade Lisa och hennes vän Felicia. Det var länge sedan jag träffade Lisa nu... April någon gång.
Hon hade fint hår.

Nu sitter jag och är trött, har precis sett på Buffy som de inte visar i ordning, har huvudvärk, fryser och vill ha varm choklad men orkar inte fixa.
Awesome.

Och hur går det med att vara EGO?
Jodå. Det går framåt!
:)
Homo

Fotogalen är bra! :D

Tommy är dock ond & det suger att det är kallt hemma hos dig.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info