FETTO

Du är så fet.
Såhär mycket har jag aldrig vägt.
ALDRIG.
Ändå trodde jag att jag hade gått ner i vikt. Men nej. Upp 2.8 kg i stället.
Hur fan...? Jag äter knappt, jag går massor. Varför går jag UPP och inte NER?
Helt jävla ologiskt!
Jag började gråta när jag såg vad vågen visade. Hällde ut både oboy och mediciner.
Det måste vara dem. Medicinerna. Det måste vara deras fel.
Innan alla mediciner, åh, då var jag normal. Sen kom dem och förstörde mitt liv.
Jag vill inte ha dem. Hellre ha starkare syner och höra skrik och gap och sånger och prat i huvudet än att vara fet. Fett är hemskt.
Ge mig min kropp tillbaks. Den jag hade i mars.
Åh vad jag är avundsjuk på alla smala människor. Vill vara som dem, se ut som dem. Vackra, smala och förskönade. Men nej då, inte får jag det.


Idag har jag spelat Zelda. Ska runda igen. Det är avslappnande och jag tar ut mitt hat på the bad guys.
Älskar Zelda. Längtar tills jag kan sy min Link dräkt. Har velat ha en så länge nu.... <3


Och jag är så förbaskat arg och sur, trött och blä blä blä.
Lyssnar på Kent, gråter och saknar mina vassa, vassa rakblads vänner. Slöa suger.

Hej då bloggen.
Niche

du är inte den enda som håller på att gå upp i vikt nu

det är skit jobbigt man saknar sig gamla kropp där man var smal :/



oh Zelda äger juh!

Nellie

Jag önskar du fick se hur vacker du är i mina ögon!

Victor

Du är fan en av dom vackraste personer jag någonsin träffat på och allt handlar inte om vikt och utsida.

Du är så sjukt underbar och jag saknar dig så in i helvete mkt. men förutom de så är du så galet vacker, på alla sätt o vis. Jag väger inte så jävla lite jag heller, men till skillnad från andra kan du och jag fortfarande vara glada över att vi inte är feta.

Och häll aldrig ut o'boy!! ALDRIG :D:DD

saknar dig gumman, skriv till mig då du har tid <33

Och jag vill se din zelda kostym sen <3 Kom hit så dricker vi monster <3

Krya på dig gumman <33

Tintin

Du är inte fet =O du är jävligt vacker och verkar vara en underbar person och jag hoppas att du inser det någon dag =) världen behöver såna som du =)

Julia

Du är vacker. Du är otroligt vacker. I mina ögon iaf.

julia

du är inte fet sötnos

du är fin

kom ihåg att jag sagt det: DU ÄR FIN

för det är just vad jag tycker!

<3

Jossie

hej, vill bara säga att du e sååååå jäääääävla snygg! Sen oxå de där med att du säger att du gått upp i vikt på grund av medicinerna, de gjorde en kompis te mej med, 10 kilo bara så där! Säg åt dom att du vill ha annan medicin, min kompis fick byta å på typ 2 veckor har hon gått ner asmycket utan att göra nått! Good Luck snygga kvinna!:D<3



snacka mer? fatboyslim11@bdb




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info