En vanlig dag

God eftermiddag bloggen.
Idag har jag inte orkat gå till skolan, pga trötthet, huvudvärk, illamående och seghet.
Sov till 2 på eftermiddagen, tvingades äta två mackor av mamma och sen storstädade jag och Kimona huset. Nu är det rent och inga blodfläckar finns kvar på golvet.
Bytte även sängkläder och skrattade rätt mycket åt hur min madrass ser ut. Den är snarare vitfläckig av ställen det inte finns torkat blod på än tvärtom. Ser rätt så speciellt ut.

Resten av dagen har jag spelat lite Zelda för att syster skulle ha något att se på medan hon cyklade på motionscykeln. Sen har jag loggat in på datorn, gjort ny design igen och ska snart fixa lite varm choklad och hjälpa Tommy med Zelda eftersom han inte är vidare duktig på't.

Och det där med honom? Han där. Det går åt helvete, bloggen. Riktigt jävla åt helvete.
Bambi

Bloggen blev nice & finns det något som Tommy förstår? xD




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info