EEG och lite pill med designen




Hej bloggen!
Idag var jag på NÄL och tog EEG. Läkaren kletade in någon salva i mitt hår och ansikte och huvud och satte fast massa elektroder. Sen skulle jag göra massa övningar typ, och svaren skickas till Sahlgrenska sjukhus och jag får veta resultater om 1-2 veckor.

Efter NÄL besöket åkte jag och mamma till Överby, där jag köpte jackan till klänningen jag ska ha till bröllopet, samt ett fint kitt underkläder <:
Efter det åkte vi till Maxi där vi köpte frallor som vi åt när vi kom hem. Gott var det, och längesen.

Sov efteråt, eftersom jag inte fått sova inatt. Lyssnade på Senses Fail under tiden jag sov och efteråt var jag väldigt trött på dem, haha.



Nu har jag fixat lite med designen så den även ska funka att se i Internet Explorer, och vad jag sett i min dator har det funkat. Funkar det för er som läser? Vore snällt om ni skrev det i så fall, eller om den fuckar totalt.
För den ska ju helst ses med Mozilla Firefox.
HELST.
Scratch that. Headern cpar fortfarande med Explorer! D:

Nu pratar Bambi om kukar på msn, och jag skrattar ihjäl mig och tänker på en underbar katalog jag fått hem med diverse filmblod, vampyrtänder och latex-sår. Älskar dem!

Nej nu får det vara allt för mig. Och jag ser skabbig ut, haha.
Faggot

But i'm so sorreeeeeeh for talking about dicks D:

Emma

för mig föunkar det både i firefox och explorer, skumt o:

senses fail är bra :3

åh, låter som en nice katalog! :'D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info