DAGEN




Hej bloggis.
Idag var det en seg men rolig dag mestadels.
Började med att jag vaknade klockan nio, fick sms från Adam (big surprise faktiskt)
och sen gick jag och sminkade mig och fixade håret, var av både och blev helt fult och jag bröt ihop och fick tårar i ögonen och ville göra sönder spegeln och allt möjligt.
Jag har inte haft bra hårdagar sen i somras....

I skolan var det mediakunskap, och jag halvsov. Orkade inte lyssna.
Sen var det webbdesign, superkul :)
Och efter det spelade jag och Bambi in vår låt Patetiske Patrik, och sen bar det av till BUP.
Där hände det vanliga...


Sen när jag kom hem fick jag damp och blahablaha för jag vet inte vad.
Är så trött all the time, det stör.
Hej för nu, lame update jag vet. Men jag har ingen ork att skriva.

P.S
Fått höjd dos abilify, fluoxetin och theralen nu iaf :D
Bambi

Tyckte att det var awesome att Gunn & Michael behagade att sitta brevid oss under rasten. Gillade att vi äntligen kunde börja med att spela in vår musik igen, får fixa detta med att skilja ljudspår med audiospår <:



Bup är onda </3.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info