Äckel








Först och främst:
Jag är ful
Äcklig
Fet
Hemsk


Usch usch usch. Jag hatar att se ut såhär. Alltså på skolfoto dagen och allt.
Hej hej äckel fejs, hej och hå tjockis kropp.
Nej, jag är inte nöjd med mig själv.

Pengar i framtiden kommer sparas och då blir det välkommen välkommen plastikoperation för hela kroppen och hela fejset. Näsa, ögon, mun, kinder, mage, lår, allt allt allt ska opereras. Det finns inte en enda del av mig själv jag gillar, det ska du vetta bloggen.

Jag kunde se min profilbild i en sekund. Det betyder att jag såg konturerna. Sen kunde jag inte se mer.
Jag ville bara göra sönder kameran.
Nej, jag ser inte bra ut.
En gång i tiden har jag faktiskt varit söt. Men det hände något i somras som gjorde jag blev fulare och fulare och fetare och fetare.
Från 54kg till det jag väger nu jag inte ens kan säga för det gör mig så sjukt jävla ledsen. Kan ju säga att det är bra mycket mer än 10 kg som gått upp iaf. Ehe, jävla remeron medicin. Jävla Vänerviken. Jävla BUP. Jag var aldrig underviktig, jag var normal men ni gjorde mig fet! FET FET FET FET FET FET FET.
Ni gjorde mig ful. Ni gjorde mitt ansikte fult, mitt hår. Hela min look blev ful.
Jag saknar mitt blond-svarta hår, eller som det var innan; lila-svart. Då såg jag bra ut.
Nu? HAHAHAHHAHA nej....

Jag ska fan skära sönder ansiktet.
Jag tål det inte.
Bilden är från då jag faktiskt var nöjd med mig själv. Men nu... Jag hatar allt!
Hår, ansikte, smink, kropp, kläder. Mina kläder passar mig inte ens längre!
Hur sårande är inte det? JÄVLA FEL ÄR DET I ALLA FALL.

BIG FAT HEARTBREAK.

Oh, nu kanske du förstår bloggen, att stora delar av mitt mående beror på mitt utseende.
Utsidan är inte allt för alla. Men det är den för mig. Åtminstone min egna.
Bambi

Vänerviken förstörde för alla. Du var ju aldrig undernärd, du var normal vikt - precis som du har skrivit i texten.

Dom gjorde så att du gick upp i vikt, men jag tycker endå att du är vacker. Jag skulle gärna vilja byta min kropp mot din, dock minus alla mediciner, ehe >:



Det är bara BUP & PILEN som har fått dig att gå på all medicin som du gör. Jag känner dig, sen över ett år tillbaka och jag har inte alls märkt att du har problem. Sure, du kan vara nere lite då och då, men det är väl så en vanlig människa är uppbyggd?



Hoppas allt löser sig så att du är nöjd med dig själv brur.

Jag älskar dig <3

veronica

gumman <3

Hanna

vacker<3

Julia

Du är vacker precis som du är, på alla sätt och vis. <3

julia

jag tycker att du är fin, jag gör verkligen det<3

Nellie

Nellie

Kom ihåg, låten jag skrev till dig.

Kom ihåg min hand i din.

Även fast du inte ser den!

Kom ihåg min kärlek till dig!

Åh underbara du .

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info