Jag kan inte klara detta utan dig
Jag kan inte klara detta med dig
Jag klarar det inte ensam
Jag klarar det inte i sällskap
Jag klarar det inte alls, så let's end it here.
Låt oss sjunka in i djupaste sömnen som finns
Den som kallas Döden
Låt oss sjunka in i världens trans, den som kallas romans.
Men åh, jag glömde det går ju inte.
För ingen gillar mig.
INTE EN ENDA JÄVEL I VÄRLDEN
gillar mig mer än som vän.
Känn dig så älskad, Emelie.
Heartbreak efter Heartbreak.
Hur länge har det inte hållt på?
Du började skära dig pga heartbreak för fyra år sen.
Du skär dig än idag pga heartbreak.
Patetisk är du.
GIVE UP-
Dö.
Surrender.
Give in.
Andas ut sista andetaget.
Dö.
Sjunk ner i djupsömnen kallad Döden.
CupCakeDesu

- skribent på http://yzmacore.blogg.se/

Du är för fin för att dö! <3

Julia

Du är vacker och väldigt jävla bra. <3

Jag förstår inte varför man egentligen ska leva livet när man ändå dör i slutet, vad har det för mening? Och då är jag seriös, för jag förstår verkligen inte varför människor och djur finns när dom ändå bara dör.. Och det är ingenting emot dig, för du ska leva nu när du ändå lever. Då ska du leva tills du blir gammal. <3

veronica

love u <3 and i miss you.

HannaH

broken harted klub<3

du är vacker, du är bra, en bra människa, eftersom dina vänner ser skönheten i dig kommer det någon som ser detta, som är värd dig. detta kanske låter som trams, men jag menar det emelie.döden är en utväg, men du är värd en bättre utväg än döden<3

sanna

död är bara tomrum, vakuum, svart.

ingenign att sträva efter, jag tror inte du vill dö, jag tror du vill försvinna och komma tillbaka när allt är bra igen. Så kände iallafall jag. Det är en liten tröst, ingen tröst alls just nu för dig egentligen, men det kommer komma en dag då du kommer att måså mycket bättre.

Bambi

Alla kommer få deras hjärta brustna.

Men du ska inte ge upp hoppet om livet för att nå' kille har dissat dig.

Dom fattar bara inte vad dom går miste om. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info