Victor




Du är min ängel.

Du har fått mig att skratta, gråta och känna mig levande.
Du är den som varit speciell i mina ögon, då du är en stjärnängel, som mig, på himlen av självdestruktion.
Utan dig är jag ingenting. Ingen stjärna, bara stoft. Du gör mig till den jag är.
Jag älskar dig, du är en fantastisk vän.

Jag minns när du ringde en natt, det var första och enda gången jag vågade prata i telefon.
Du hade överdoserat tabletter och tänkte hoppa, men jag lyckades rädda dig.
Jag vill alltid finnas till att rädda dig. För du gör mig hel, och jag älskar dig otroligt mycket.

Snälla söta rara Victor, lämna inte denna hemska värld än. Din tid är inte kommen.
Finns alltid här för dig...<3
Anonym

hoppas han finns kvar länge till, verkar vara en bra människa och söt är han oxå :>

Nellie

<3

Hanna

aaw<3oj va sötig han vart :*

Victor

Tack gumman :< du betyder otroligt mkt för mig!!

Vi kommer klara de här <33




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info