Vi blev som dom andra

Jag har ledsnat på att vänta 
på dom ständiga problemen med sömn
Behöver nån som behöver mej

Vad fick du se igår natt
Någonting du inte klarar av
Vad är det som tvingar dej att
tvinga mej att stanna kvar




Knark, knark, knark.
Ge mig kokain, syra, ectasy, hasch och crack.
Ge mig cigaretter, alkohol och överdoser medicin.

Ge mig en anledning att leva.
Ge mig en anledning att inte skada mig.
Jag skadar mig inte, det är mitt sätt att överleva.

Jag är trött på ensamheten. Ekot av tomhet som dånar mot väggarna i själen.
Vart finns du när jag som mest behöver dig?
Du finns inte, för du var bara i mina tankar. I mina goda drömmar om oss.
De som aldrig blir sanna.
De "där" drömmarna om kärlek man aldrig får.

Kärlek. Alla behöver den.
Men inte fan får man den.
Vissa kallar mig player.
Men bara för att jag har världens cp killar jag vart på G med.
Men jag har bara haft en pojkvän i hela mitt liv.

Men jag saknar att hålla hand, jag saknar att krama om, stryka håret på, pussa. Känna glädje med.


Jag saknar någon att hålla om.
Att värma. Att finnas för. Att ha någon man vet älskar en, tycker man är den bästa i världen.
Men vi har inte sån tur att vi har någon som älskar oss, hjärtat.

Imorgon får vi vovven. Söthunden. Han kanske älskar mig. Jag saknar ett djur att ta hand om, jag saknar min älskade Hebbe. Min älskade Abbe också.
Åh, älsklingar, varför togs era liv ifrån er?

Jag är melankolisk. Pratar i moll. Finns jag ens? Eller är bara kroppen skalet och själen borta sedan länge?
Jag blandar sömnmedicin med cider. Det kanske gör en liten skillnad. Starkcider är det.

Och han svarar segt på msn. Han sårar med sitt namn.
Men det vet han inte. Han förstår inte. Han vill inte förstå. För han ville inte vara älskad av en sån som mig.

Låt mig bli din skugga...


Ichmed är i alla fall glad. Hon ler åt allt. Men inte Emelie.
Bambi & Ichmed är vårt underbara projekt som kommer fortsätta forever.
Men bakom fasaden, bakom kulisserna är vi båda förvittrade fjärilar vars vingar gått itu.

Jag vill flyga fritt igen.
Ge mig kärlek, värme och omtanke.
Låt mig bli en fri fjäril igen.
Bambi

Våra karaktärer lever sitt egna liv.

Bambi & Ichmed är glada när dom träffas.

Bambi & Emelie är olyckliga när dom är ifrån varandra.



Det är det jag säger, vi är som ett gift par.

Vi klarar oss inte utan varann.

Jag saknar dig redan brur >:



<3

CupCakeDesu

- skribent på http://yzmacore.blogg.se/

Så fort jag har lagat mina vingar så ska jag laga dina <3

Victor

jag behöver dig :'<!

Julia

Du förtjänar någon som älskar dig och inte lämnar dig för någonting. någon som ser dig som den underbaraste människan i världen. För jag mår inte skitbra, men det blev mycket bättre när jag fick jens för drygt 1,5 år sen.. Det gjorde jävligt mycket, jag kan behandla honom som skit och ändå finns han kvar.. Jag förstår det inte själv, men du förtjänar någon som är så bra som honom. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info