Update

Hej, ett tag sedan jag bloggade nu men nu ska jag skriva igen.
Filmkvällen var awesome och bilder kommer senare när jag skriver mer om den.

Just nu är min moster och morbror här för att passa mig och syster så jag inte tar livet av mig. Imorgon ska jag vara vampyr och det ska bli awesome, köpte tänder idag för 149:- på PARTAJ. As dyrt och de är cp svåra att få fast.
Men det ska nog gå.

Hörs senare. Bye!
D E L L A

- skribent på http://dellas.blogg.se/

sv; åh kul, blir det några bilder ? ^^

♥Transan/Jonas/♥

- skribent på http://transan.blogg.se/

/Svar/ hihi tack <:

Jag vet inte riktigt vad jag använder för font,

Jag har gjort hela designen själv och så.^^

Jag lärde mig det på Designadinblogg.se.

men den sidan kan ha lite fel ibland har jag märkt ;O

ha det bra <:

Bambi

Jag ska skicka bilderna imorgon på eftermiddagen/kvällen. Beror på när du har vaknat, haha!



Tack för en underbar filmkväll, as always! :D <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info