Torsdags sol




Solen skiner, men kylan biter sig fast.
Stressen ökar, pulsen slår.
Man orkar inte gå till skolan, för man har inte kunnat sova under natten.
Denna natten också, precis som så många nätter innan den.

Sömnlösheten är så irriterande. Man blir sur och lättirriterad. Stressen ökar och skolan halkar långt efter. Jag vet inte hur många ämnen jag ligger efter i nu, men det är ett bra par.
Rörlig bild och digitalt skapande har jag inte varit på på säkert en månad. Jag har dels varit sjuk men även trött nog för att inte orka.
Mamma förstår inte, men det är inte så lätt. Psykiskt trötthet och ohälsa är inte lätt att förstå om man inte själv vet hur det är.


Idag vet jag inte vad jag ska göra.
Har inga planer. Skulle vilja fota nu när solen är framme, men jag orkar inte.

Och jag har blivit dålig på att kommentera andras bloggar. Ska försöka bättra mig.
Ha det bra så hörs vi av senare.
Hej så länge.
Nellie

du är som solsken.

härlig!!

Julia

Du är jätte duktig på det du gör :D <3

Emma

himla svårt med sömnproblem och så >:

du kommer nog ikapp ska du se :')

<3

Anonym

jag känner verkligen igen mig i det du skriver, och din blogg hjälper mig att inte känna mig ensam i att må som jag gör, tack, jag menar det verkligen.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info