Shopping på to do listan

God morgon bloggen.
Jag vaknade ganska nyligen, men har redan hunnit fixa mig.
Ska till stan idag, och köpa en vinterjacka samt puder för mitt är slut och jag panikar lite grand.
Vinterjackan är sjukt snygg! Finns på Gina Tricot för 599:- tror jag det var. Mamma betalar. Det enda hon någonsin betalar i mitt liv. Vinterjackor.

Skulle vilja ha ett par nya vinterskor också, men jag har inte råd. Och tydligen ska vi till Göteborg den 21 november, alltså långt innan studiebidraget ens kommit. Hur fan ska jag då ha råd med löshår?

Jag skiter i detta nu, det rosa. Jag bleker det idag och färgar underhåret ochc löshåret svart. Jag ser ut som en clown i rosa, seriously. I alla fall med löshåret, och det vill jag faktiskt ha.

Det var allt för nu, hörs senare. Då kommer bild på jackan! :D



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info