Orkar inte mer

Orkar inte mer nu.
Det är för mycket.
Ja, jag har gått upp i vikt. BUP's fel då de gav mig Remeron som medicin.
Ja, jag är fet.
Ja, jag hatar det.
Ja, jag vill dö.
Ja, jag har försökt.
Jag har försökt, och jag försöker igen.
Och igen. Och igen.
För om jag inte kan vara vacker, smal och fin, då vill jag inte leva.
Och nu är jag inte vacker, smal eller fin. Så nu vill jag inte leva.
Jag vill ha tillbaks min kropp, mitt liv.
Jag vill ha tillbaks mitt hår.
Jag vill ha tillbaks storlek 36.

Hej och hå, livet är svårt.
Jag går inte till skolan denna dag heller. Jag mår för dåligt. Så jävla dåligt.
Ska fan knarka ner mig.
Bambi

Jag tycker att du är perfekt som du är. ):

Men jag vet hur det känns att vilja ha en kropp som man själv kan vara stolt över

<3

Emma

emelie, du är bra som du är :c <3

och livet går inte ensdast ut på att se bra ut, right?

Anonym

Vet du vad. För det första är du inte ful. Jag skulle inte försöka få dig och inse det, om jag inte tycker att du är fin. Och för det andra, så faktiskt är inte utsidan allt. JÄTTE många tycker att DU är fin, snygg, vacker och smal. Det är bara det att man själv inte tycker det. (så är det för mig också). Men så är det för alla. Ingen är perfekt, och ingen kommer någonsin att bli det. Men du är så jävla bra som du är. Så tänk fan inte så. Och jag tycker du verkar som en sjukt rolig och bra person. :)

Julia

Du är väldigt vacker i mina ögon. Jag hatar min kropp, så jag förstår vad du menar. Men jag tycker iaf att du är vacker. Jag tycker inte att du borde se ner på dig själv. :( <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info