Ny design på bloggen

En mer rosa och Emelie-aktig design på bloggen. Får se hur länge den varar. Och stryk över det jag skrev igår, bloggen.
Jag saknar Mikael, men det är ingen vits att sakna någon som inte saknar en tillbaka.

Så, jag saknar Mikael.

Bättre.


Nu ska jag kanske se SAW III och mysa till blodsplattret. Hörs senare.
Och nej, ingen skola idag. Det orkas inte.
Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

Bloggen blev väldigt fin! Låt den vara kvar nu <3

Tintin Cheshire

Den nya designen blev verkligen jättefin, och headern är sjukt awesome =D



Förövrigt så hoppas jag att allt blir iallafall lite bättre för dig snart, för du förtjänar inte att ha det som du har det nu <3

Bambi

Den var söt & naw >:

<3

Anonym

ha kvar denna design ! :)

Emma

det blev jättefint! :D <3

Hanna

aaaaw lätt finaste designen hitills. omg va du är vacker<3

Julia

Asnice design! Headern är helt otrolig! :>

Du förtjänar att ha det bra, för du är bra och vacker <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info