Just another day gone by




Nu sitter jag och njuter Jeffree Stars nya skiva Beauty Killer. Den är riktigt bra! :)
Älskar honom, han är fan awesome.

Har messat lite med Bambi eftersom vi båda har comviq och messar gratis. Men jag är rätt dålig på att svara, haha. Jag orkar inte alltid.

Febern är kvar men jag har tagit panodil, så förhoppningsvis går det bort över natten, för skola blir det i alla fall imorgon, med nya tröjan jag köpte på Gina häromdagen. Älskar den! Hittade även ett par snygga grå jeans men de får inhandlas när jag har råd. De kostade 499:-

Om fyra veckor köper jag nytt löshår och färgar svart underhår! Jag längtar som fan, för jag saknar att ha fint hår.
Nu är det lite bättre sen jag bytt håll på sidbenan, men ändå så ska det bli skönt att fixa det riktigt fint.
Om nu något med mig kan bli fint? Tveksamt.

Love rhymes with fuck you <3

Och jag kan ju säga; finkläder i all ära. Men inget slår vardagliga kläder som mjukisbyxor och tröja, haha.

Anonym

kan du inte ta kort på tröjan? (:

Julia

Jag säger som denna random människa som har kommenterat, ta kort på den! :>

Mjukisbyxor slår allt! :] <33

mli

sv; jora det var det :D

btw, det va längesen man träffade det :(




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info