Idag blir det BUP och kanske shopping

Hej, godmorgon.
Jag och mamma ska snart ta bussen till stan för att gå till BUP.
Hatar BUP.

Efter det ska jag till Gina Tricot och leta tröjor, men jag kommer säkert inte ha råd med dem bara för att jag är fattig.
Sen ska jag köpa busskort, fylla på mitt månadskort som gäller inom Trollhättan och Vänersborg. Sen efter det ska mamma få manikyr och då ska jag sitta snällt och vänta på att hon ska bli klar, och sedan ska vi hem.


Ikväll väntas ännu mer städ och dukning av skolan där bröllopsfesten ska vara.
Jag orkar inte...

Imorgon gäller det och jag kan dessutom inte ens låten jag och Kimona ska spela utantill, ackorden alltså. Det blir "Utan dina andetag" av Kent, för jag älskar den låten. Perfekt att lyssna på när man är heartbroken.
Och när man är kär. Fast den är sorglig och får mig att gråta trots att den är ... romantisk.


Nu får jag kila iväg, men hoppas alla får en bra dag. Har ni några planer inför dagen?
Martiny

åh, utan dina andetag<3

låten är bäst, just like you

Nellie

du är underbar!!

ha en härlig dag!!

<3

Bambi

BUP suger & hoppas att du lyckas få in ackorden ):

hanna

den låten är fin<33



är hos min moster o har de mys (: hoppas du får de bra<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info