18:46

Lyssnar på I Killed the Prom Queen, awesome band.
Ska ladda ner nya fonter till datorn.

Var nyss ute på en kvällsrunda med Tex, det var kallt som satan.
Nu sitter jag och chattar med Victor och Mikael. Jag tror inte på att Mikael saknat mig.

Är så förkyld att jag irriterar mig på det. Täppt och blä. Och haha jag har inte ätit idag. Jo, frukost. Två mackor. Awesome. Mamma har tjatat lite, men jag har vägrat. Jag gillar inte att äta. Mat gör en fet. Jag verkar ha gått ner lite, för mina Skelanimals byxor tappar jag lite, och min mage är lite plattare. Men jag vågar inte väga mig. Jag är rädd för siffrorna.

Jag ska senare äta chips och choklad. Hej fetto.
Men det är fredag, "det är dags för fredagsmys". Haha.

Nej, nu ska jag svara Victor.
Hej då.
Nellie

jag tycker om digg!!!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info